Monday, February 20, 2012

Veckoplaneringar

Jag tycker om att planera, även om jag är ganska dålig på det. Jag ramlade över några gratis veckoplaneringar på internet igår, och tänkte att jag kunde tipsa er om dem här!

Pinned Image
1/2/3/4/5/6/7/8/9
Free Printable Weekly Menu Planners
1/2/3/4/5

Free Printable Weekly Cleaning Schedules
1/2/3

Free Printable Weekly Blog Planners
1/2/3

 Jag har bett min mor att skriva ut några av dessa till mig, som jag ska sätta upp och checka av. Smart, tycker jag!

1 comment:

  1. OMG, vilka smarta planners! Jag måste genast skriva ut några (mitt dåliga minne du vet, hrm). Här är adressen till en blogg som kanske kan intressera dig. Ja, kanske inte bloggen men det är en tjej med liknande tankar om framtiden som du. http://muzicmecupcake.blogg.se/2011/december/om-mig.html

    ReplyDelete