Sunday, June 10, 2012

Student & Flytt

Nu har jag inte skrivit här på ett bra tag och oj vad mycket som hänt.

Först och främst har jag tagit studenten. 31 maj tog jag på mig min egensydda (!) klänning och studentmössa, champagneglaset i handen och åkte till skolan för allra sista gången. Studenten var bra, rolig och fin och den avslutades med dans på Hard Rock Café med mina vänner.


Studenten


Inte nog med att jag har tagit studenten. Jag har även flyttat hemifrån. Här sker allt på samma gång! Nu bor jag på landet, tänka sig! I ett stort sekelskiftes-hus bor jag inneboende och arbetar på en gård. Om ca två veckor öppnar även vårt loppis + café också vilket kommer bli väldigt roligt. Jag hoppas att jag kommer kunna blogga lite mer nu, och det kommer kanske bli lite roligare inlägg att läsa då det kommer handla om mitt arbete och om livet på landsbygden!


Katten Wilda

Här bor jag!


Lite utsikt



6 comments:

  1. Ja, mycket har hänt, min vackra och kloka dotter. Jag hoppas så att du ska trivas där du är. Saknar dig förstås men vi ses ju snart igen. Kram!

    ReplyDelete
  2. Ønskar Dig allt gott, hoppas så att Du skall trivas.Ær nyfiken på støllet så jag kommer kanske och hælsar på Farmor kramar

    ReplyDelete
  3. kommer att læsa din blogg med spænning kram farmor

    ReplyDelete
  4. Grattis till studenten och lycka till med lantlivet.
    Vilka härliga bilder.
    Soliga hälsningar, Susanna

    ReplyDelete
  5. Hej fina B:) vilken härlig blogg och ja tycker det ska bli kul att få följa dig- saknar dig hemma:) kram Fadia

    ReplyDelete
  6. Vad otroligt vackert och härligt det är där! Lyckans ost som får bo så! Hoppas jag kan få komma och hälsa på när jag kommer hem från Uganda. Sköt om dig!
    Stora kramar från Faster!

    ReplyDelete