Tuesday, July 10, 2012

Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur - Nalle Puh

Eftersom jag är toksjuk och inte har något roligt att berätta tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder från mina 10 dagar hemma i Göteborg.

Älskade Goliat


Vi rökte räkor när min morbror med familj var på besök. Mycket gott.

Sommarmat <3


Jag rev lime för en limepaj

Min fina fina fina farmor

Jag var glad även om jag hade nässelfeber!

Sill till lunch på midsommar är väl ändå ett måste? Svar ja!

Finaste Farfar

Världens bästa Johan



Var på picknick med Amelie och Vanessa i Slottskogen. Det var lika skojigt som vanligt!

Jag med oönskad afro

God


Tack och hej, sov gott!



4 comments:

  1. Replies
    1. Snygg vinkel på foten!!! Hälsn. Cookie!

      Delete
  2. Vilka fina bilder Bellis! Men - inte en enda på din mamma... : )

    ReplyDelete
  3. Åhh va jag saknar dig, älskade Potto!! <33

    ReplyDelete